Политиката все повече прилича на пазар

   Напоследък политиката работи като рекламата. Мъчи се да влияе на подсъзнателно ниво. А това се дължи на факта, че политиката все повече прилича на пазар, на който малцина искат да прокарват нещо непопулярно и полезно, а повечето искат да се разположат спрямо наличните предпочитания на избирателите.

Това посочи Първан Симеонов по програма „Христо Ботев“ на БНР. Цялото интервю може да чуете ТУК.

Все по-неразличими са политическият език от политическото съдържание. Във времената на социалните медии, публичният образ става най-важният, а пък действието остава на заден план.

Първан Симеонов посочва и няколко критерия, които да служат за различаване между двете понятия – влага ли даден политик емоция в това, което говори; нивата на популизъм – трябва да има повече реализъм в думите им; даденият кандидат да има цялостен възглед за развитието за населеното място, тъй като в последните години идеологическото се връща в политиката.

Публикувано на